«Ацэньваючы сукупнасць парушэнняў, Рада перакананая, што кіраўніцтва «Дождя» не разумее і не ўсведамляе значнасці і сур'ёзнасці парушэнняў, таму не можа дзейнічаць на тэрыторыі Латвіі», — сказаў кіраўнік савета Іварс Абаліньш.

На мінулым тыдні расійскі апазіцыйны тэлеканал, які пасля вайны пераехаў у Латвію, трапіў у скандал: у жывым эфіры вядоўца Аляксей Карасцялёў занепакоіўся, ці камфортна расійскім вайскоўцам ваяваць ва Украіне. Кіраўніцтва канала заявіла, што журналіста няправільна зразумелі, і ў далейшым Карасцялёў быў звольнены.

Раней у эфіры канала з’яўлялася карта, дзе Крым быў пазначаны як частка Расіі. Гэта таксама было парушэннем заканадаўства Латвіі.

Клас
Панылы сорам
Ха-ха
Ого
Сумна
Абуральна

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?

11
Антып / Адказаць
06.12.2022
Пуцін будзе задаволены.
1
Ёсьць / Адказаць
06.12.2022
малайцы! і медузу на гістарычную радзіму!
20
Anatol Starkou / Адказаць
06.12.2022
Гэта прыклад латвійскай дэмакратыі. 
Будзеце, бел-чырвона-беглыя, правільна танчыць пад бубен польскай ці літоўскай дэмакратыю, то можа яшчэ крыху пратрымаецеся ў замежжы. А так чамадан-вакзал-Радзіма.
Паказаць усе каментары/ 11 /
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзеру