Times "rasiejski"

Rasiejski dziaržaŭny telekanał «Rośsija» ŭ paniadziełak u viečarovaj prahramie «Viesti» pakazaŭ hledačam źmienienuju versiju pieršaj pałasy brytanskaj hazety Times.

Paśla repartažu ab pretenzijach rasiejskaj prakuratury da pradprymalnika Barysa Bierazoŭskaha, viadučy infarmacyjnaj prahramy Michaił Antonaŭ zhadaŭ pra nadrukavany ŭ Times artykuł z krytykaj na adras biznesoŭca.

Pry hetym na ekranie była pakazana nibyta pieršaja bačyna Times, jakaja absalutova nie adviadała toj, jakuju pabačyli ŭ paniadziełak miljony žycharoŭ Brytanii.

«Łondanskaja Times taksama zhadała pra Bierazoŭskaha. Na adnoj ź jaje bačyn kidki zahałovak «Bierazoŭski manipuluje nami, i heta soramna» Nižej ŭ artykule Stefani Marš piša pra novavah najlepšaha siabru Vialikabrytanii» — heta vyznačeńnie žurnalista, skazaŭ Antonaŭ.


Times sapraŭdny

Artykuł Stefani Marš z takim zahałoŭkam sapraŭdy byŭ nadrukavany ŭ paniadziełak, ale nia tolki nie na pieršaj staroncy Times, a navat nie ŭ samoj hazecie, a na šostaj staroncy dadatku Times‑2 z paznakaj «kamentar, dumka».

Hałoŭny prakoł kanału «Rośsija» zaklučaŭsia ŭ tym, što kalaž byŭ zrobleny na padstavie staroha farmatu viorstki, jakim hazeta ŭžo nie karystajecca.

Pakul kanał «Rośsija» ad kamentaroŭ ustrymlivajecca.

BBC

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0